Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Ονόματα και Τοποθετήσεις

Εδώ τα ονόματα των αναπληρωτών που προσελήφθησαν:


http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B%CE%9B%CE%9A9-%CE%918%CE%A0
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B%CE%9B%CE%9A9-69%CE%A0

Καλό ξεκίνημα σε όσους προσελήφθησαν και υπομονή σε όλους τους υπόλοιπους.

 Δυστυχώς παρατηρούμε ότι με τον τρόπο που έρχονται φέτος οι πιστώσεις (με το σταγονόμετρο και μέσω διαφορετικών προγραμματων), πολλοί συνάδελφοι μας αναγκάζονται να δεχθούν θέσεις που είναι η τελευταία τους επιλογή και συνεπώς να μετακομίσουν από το ένα νησί στο άλλο, όταν είναι πολύ πιθανό στο επόμενο διάστημα να ανοιξει θέση για το νησί που έχουν βάλει ως πρώτη προτίμηση. Η άρνηση της θέσης, συνεπάγεται διαγραφή από τον πίνακα. Θα προσπαθήσω να εξακριβώσω κατά πόσο έχει δικαίωμα το ΠΥΣΕΕΠ να αποφασίσει για βελτίωση θέσης αναπληρωτών, αν και μέχρι τώρα, ανάλογα αιτήματα περασμένων ετών, δεν έγιναν δεκτά.

Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου